אתר הזמנת המלונות Booking.com הוא האתר האהוב עלינו הישראלים. יש לו לא מעט יתרונות כמו היצע מאוד גדול, ממש בעברית, תכנית נאמנות, שירות לקוחות, מוצרי תיירות משלימים והוא מותג וותיק ואמין.
רבים מאיתנו משקיעים זמן ומאמץ בהשוואות מחירים גם לפני ביצוע ההזמנה אך גם אחרי. תחושת ה FOMO מלווה אותנוף ובעיקר כשלרוב אנחנו מזמינים מלונות הרבה זמן מראש, תמיד רוצים לבדוק האם עד מועד הצ'ק אין נוכל למצוא דיל זול יותר.
אז, אני שמחה לבשר לכם שלבוקינג.קום יש מדיניות בשם WE PRICE MATCH, שבמסגרתה אתם יכולים לקבל כסף בחזרה מ Booking.com אם מצאתם דיל זהה במחיר נמוך יותר באתר אחר*.
למה שבוקינג.קום יעשו את זה ?
אתרי הזמנת המלונות השונים כמו המלונות עצמם מתחרים על הלקוחות. בעוד לאנשים מסוימים חשוב להזמין מאתר מסוים גם אם ההיצע בו יקר יותר, לאחרים הכי חשוב המחיר, ושהוא יהיה הזול ביותר. אתרי הזמנת מלונות רוצים שאנשים יזמינו מראש ושאותם האתרים וכמו כן המלונות (שהם הלקוחות של אותם אתרים) יהיו בטוחים כי אותו בן אדם שהזמין לא יבטל את ההזמנה שלו כי מצא דיל זול יותר ככל שהתקרב מועד הצ'ק אין.
ברגע שאתר ההזמנות, במקרה שלנו בוקינג.קום מרגיע ומבטיח לכם שבמידה ואחרי שביצעתם את ההזמנה מצאתם דיל זהה זול יותר - הוא ישווה כלפי מטה את המחיר ויחזיר לכם את היתרה.
מהם התנאים שצריכים להתקיים כדי לקבל את הכסף בחזרה במידה ומצאתם דיל זול יותר?
על מנת שתהיו זכאים לקבלת ההחזר צריכים להתקיים כמה תנאים:
מצאתם באתר אחר הזמנה זהה. משמע אותו סוג חדר בדיוק ואותו בסיס אירוח.
התאריכים זהים - אותו צ'ק אין וצ'ק אווט
בשתי ההזמנות מדיניות ביטול זהה.
ההזמנה הזולה יותר ששמצאתם זמינה לצפייה באמצעות לינק (אותו תשלחו לבוקינג.קום)
דוגמא להזמנות זהות בתנאים (במקרה הזה גם במחיר:)
האחת מאתר בוקינג.קום והשנייה מ Hotel.com
בשתיהן אותו סוג חדר, לאותם תאריכים, בשתיהן כלולה ארוחת בוקר ולשתיהן אותו מדיניות ביטול.


מתי לא תהיו זכאים לקבל החזר?
אם לא עמדתם באחד מהתנאי הזכאות (בסעיף הקודם)
במידה ואותה הזמנה זולה יותרר מסופקת על ידי אחד מהפרטנרים של בוקינג.קום
במידה והמחיר הנמוך יותר באותה הזמנה שנייה ניתן בזכות הטבת מועדון נאמנות או הטבה אחרת
אם ההזמנה הזולה יותר נמצאת באתר בו שם המלון נחשף רק אחרי ביצוע ההזמנה
במידה ועוד לא השלמתם את ההזמנה בבוקינג.קום. השלמה לא אומר תשלום (שהרי בבוקינג.קום ישנם מלונות עם מדיניות של "תשלום במלון" ולא "תשלום מראש"). זאת אומרת שאתם לא יכולים למצוא חדר ומלון שרציתם במחיר X בבוקינג, ובמקביל מצאתם את אותו דיל במחיר X-5% באתר אחר, אתם לא יכולים לפנות לבוקינג בבקשה שיורידו עבורכם את המחיר. המדיניות של WE PRICE MATCH זה רק עבור הזמנות בבוקינג.קום שהוזמנו.
איך מגישים בקשה להשוואת המחיר והחזר?
אחרי שיש לכם הזמנה פעילה, תתחברו לאזור האישי שלכם, ושם תחת פנייה לשירות לקוחות או עזרה אתם תראו את האופציה להגיש את הבקשה במסגרת מדיניות WE PRICE MATCH.
במידה ואתם לא רואים את הכפתור, ממליצה לפנות לנציג בצ'אט או במייל בפנייה רגילה ותכתבו להם שאתם מבקשים החזר במסגרת הבקשה להשוואת המחיר. כמובן אל תשכחו לשלוח את כל הפרטים הנדרשים של ההזמנה הזולה יותר ולינק אליה.
עד מתי אפשר להגיש בקשה לקבלת החזר ?
מרגע השלמת ההזמנה ועד לא יאוחר מ 24 שעות לפני מועד הצ'ק אין.
שימו לב שבוקינג.קום מאוד נדיבים כאן. יש לא מעט אתרים שיש להם מדיניות של השוות מחיר או BEST PRICE GUATANTEE אך ברובם ניתן לעשות זאת רק עד 24 שעות אחרי מועד ביצוע ההזמנה.
לדוגמא בתאריך 1.9.2023 ביצעתם הזמנה באתר בוקינג.קום לחדר במלון במיקונוס לתאריכים 3-8.7.2024. את הבקשה להחזר תוכלו להגיש עד ה 2.8.2024.
אם ביצעתם את אותה הזמנה באתר אחר שהמדיניות שלו מצומצמת יותר כממו שהזכרתי למעלה, תוכלו להגיש בקשה להוושאת מחיר רק עד ה 2.9.2023. כן כן רק 24 שעות אחרי ביצוע ההזמנה.
לקריאת המדיניות WE PRICE MATCH של בוקינג.קום לחצו כאן.
Commentaires