top of page
  • תמונת הסופר/תגל זוטא

אברהם הוסטל אילת

עודכן: 29 באוג׳ 2023

מי שלא מכיר את רשת אברהם הוסטל, אז תנו לי לעשות היכרות.

מדובר ברשת ארצית בעלת מספר מלונות הוסטלים שמתאימים למטיילים סולו, זוגות ומשפחות.

אנחנו הישראלים שראינו לא מעט הוסטלים בטיולים אחרי צבא, תפיסתית חושבים על הוסטל כמקום למטיילים סולו בלבד.

אבל רשת ההוסטלים אברהם משנה את התפיסה הזו והופכת את מקומות הלינה שלה לחוויה ייחודית שמתאימה לכולם במחיר שווה לכל כיס, בטח למי שמחפש אלטרנטיבה למלונות יקרים.

אני והמשפחה הגענו לאברהם אילת במסגרת צילומי תוכן שעשיתי למקום וכמו שכבר קראתם כאן, אם יש מקום שאני נתקלת בו במסגרת העבודה שלי שאני חושבת ששווה לי להפיץ את הבשורה אז בשביל זה אני כאן.


קצת על אברהם אילת


המלון ממוקם כרבע שעה הליכה מקניון איילת והחוף.

במלון יש חדרי דורמס משותפים, חדרים לזוגות וחדרים משפחתיים שמתאימים גם למשפחות עם 3-4 ילדים, כך שתצורת המיטות היא מיטה זוגית, מיטת קומותיים ועוד מיטה שנפתחת ממיטת הקומותיים.

בחדרים המשפחתיים יש גם טלויזיה, חדר רחצה ושירותים, מיני מקרר, כספת, מזגן ובחדרי קומת הקרקע גם פינת זולה קטנה בחצר וגישה ישירה לבריכת המלון.

במלון יש ווי פיי חינם.

בבוקר אתם יכולים להנות מבופה ארוחת בוקר שכולל לחמים, גבינות, מאפים, ירקות, דגנים, שתייה וכו'. ארוחה בסיסית אבל עושה את העבודה.

אם אתם רוצים לחסוך קצת כסף או מעדיפים להכין את האוכל בעצמכם, תשמחו לדעת שבמתחם יש מטבח מרכזי מאובזר קומפלט לשימוש האורחים. תוכלו לאחסן שם מצרכים, לבשל, לאפות ולאכול.


במלון יש בריכה מרכזית קטנה ובריכת קטנטנים, משחקי שולחן ובר שמגיש אוכל ושתייה עד 17:00. בערב יש בבר Happy Hour שבו תוכלו להנות ממחירים מוזלים על מבחר משקאות.


יש אווירה מיוחדת במקום. הוא מעוצב בצורה שמחה ומגניבה ויש הרבה חללים בשביל הילדים לשבת ולהתרוצץ.

אם אתם מחפשים מלון הכל כלול, עם צוות בידור, בריכה גדולה עם מגלשות ולובי מפואר – זה לא המלון בשבילכם.

אני חושבת שהמקום הזה מתאים למי מכם שמחפש את פתרון הלינה בעיקר ומתכנן להיות כל היום מחוצה למלון. כמו כן המקום מציע פתרון לינה מורחב למי שמחפש את זה בתקציבים יותר נמוכים.

איך המחירים? משתנים לפי העונה, הביקוש, ההרכב שלכם וסוג החדר אבל אני יכולה להגיד לכם שאנחנו ביקרנו שם באמצע שבוע ביולי והיינו בחדר משפחתי כולל ארוחת בוקר, והמחיר ללילה היה בסביבות ה 850 שקלים למשפחה.

מי מכם שמחפש לאוגוסט לסוף שבוע סביר להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר.


מה לעשות מחוץ למלון?


באילת יש לא מעט אפשרויות שכוללות חופים יפים כמו ריף הדולפינים, החוף של מוש וגם החוף על הטיילת המרכזית.

כשחם מדי (ואנחנו רואים איזה קיץ קשה עובר על כוחותינו), אתם יכולים לבלות יום שלם ב ICE MALL, שם יש לכם מלא מסעדות, חנויות ואטרקציות לילדים כמו מתחם החלקה על הקרח, משחקיות וג'ימבורי.


לסרטון המסכם באינסטגרם שלי:




להזמנות באברהם אילת ובכל מלונות הרשת אתם מוזמנים להכנס לקישור:


נכון ליום כתיבת פוסט זה (אוגוסט 2023), לרשת שלושה מלונות בארץ; תל אביב, אילת, ירושלים.


שתהיה לכם חופשה מדהימה !

bottom of page